Stichting VOTA zoekt een nieuwe coördinator

Wordt u het nieuwe boegbeeld van Stichting VOTA?

De Stichting Vrijwillige Ondersteuning Thuisadministratie (Vota) is op zoek naar een betaalde coördinator voor maximaal 10 uur per week, vanaf 1 oktober 2018.

 Tientallen Vota-vrijwilligers helpen inwoners van de gemeente Bodegraven-Reeuwijk op weg om hun financiële administratie weer op orde te krijgen en hierover zelf de regie te voeren.

 De betaalde coördinator :

  • bouwt voort aan verdere professionalisering van de organisatie;
  • werkt hiervoor samen met andere maatschappelijke organisaties in het sociale domein;
  • geeft leiding aan voldoende en deskundige vrijwilligers die werken met afgesproken werkprocessen.

Wij vragen van u het volgende:

  • kennis van een vrijwilligersorganisatie en ervaring met het leiding geven aan vrijwilligers;
  • kennis van en affiniteit met regelgeving op het gebied van sociale voorzieningen, belastingen en schuldhulpverlening;
  • sociale en communicatieve vaardigheden;
  • ervaring met multidisciplinair overleg met samenwerkingswerkingspartners, kunnen netwerken;
  • kennis van en affiniteit met digitale (financiële) administratieve processen en privacy gevoeligheid;
  • flexibele inzetbaarheid.

Wij bieden:

  • een betrokken divers samengesteld bestuur;
  • voldoende actieve en deskundige vrijwilligers, inclusief een aantal vrijwillige coördinatoren;
  • een reeds opgebouwde organisatie en een bestaand netwerk;
  • uitdagingen op het gebied van ketensamenwerking, verbreding, preventie en professionalisering;
  • overdracht en inwerking.

Opleiding, werk- en denkniveau: Hbo-opleiding in een sociale richting.

Meer informatie:

  • votad.nl voor het volledige functieprofiel
  • bij Fred Voortman: voorzitter@votad.nl of 06-46114832 over de functie-inhoud en de bijbehorende arbeidsvoorwaarden

Reacties vóór 1 september 2018 naar secretaris@votad.nl